زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 9:02 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



تعداد بازدید 161
نویسنده پیام
mohamad آفلاین


ارسال‌ها : 39
عضویت: 6 /5 /1392
محل زندگی: مشهد

تشکر شده : 5
قوانين و مقررات انجمن
1. استفاده از کلمات يا تصاوير رکيک و نامناسب در پروفايل کاربر (شامل نام کاربري ، آواتار ، امضا و ...) همچنين در نوشته ها و تاپيک ها تحت هيچ شرايطي مجاز نيست.

2 . استفاده از کلماتي که به نحوي با اسامي مديران و ادمين هاي سايت مشابهت داشته باشد يا کاربران را گمراه کند ، مجاز نيست.

3. هر مطلب صرفا بيانگر نظر و عقيده نويسنده آن است و بيانگر نظر و عقيده مسئولان انجمن و يا تفکر حاکم بر اين انجمن نيست - بديهي است مسئوليت تمامي مطالب و نوشته ها بر عهده شخص نويسنده آنهاست.

4. احترام به کاربران و مديران سايت ، حفظ روحيه دوستي و رعايت حقوق ديگران ، شرط ادامه فعاليت در يک محيط عمومي مجازي مانند فروم است.

5. انتخاب عناوين مناسب براي بحث ها و تاپيک ها ، درج لينک مرجع در هنگام نقل قول از سايت ديگر ، شروع بحث (تاپيک) در بخش (فروم) مناسب ، از وظايف مهم کاربران است.
ارسال تاپيک هاي مشابه ، انحراف موضوع تاپيک و نوشتن مطالب غير مرتبط با موضوع مورد بحث مجاز نيست - همچنين هر تاپيک را فقط در يک فروم (مناسب موضوع تاپيک) بنويسيد.

6. بحث در مورد دين ، سياست ، مذهب ، مقدسات و مسايل مربوطه در هر نوع و روش آن (چه موافق و چه مخالف) ، هيچ كمكي در راستاي نيل به اهداف فني سايت ننموده و تحت هيچ شرايطي مجاز نيست.

7. منازعات و مشکلات شخصي خود را خارج از فروم حل کنيد - انجمن فان فار اجازه مطرح کردن اتهامات صحيح يا نادرستي که مستقيما نام افراد يا شرکتها را تحت تاثير قرار مي دهد (حتي به جهت روشن کردن اذهان و در هر موضوع که باشد) نمي دهد.

8. مسئوليت تمامي فايلها و يا تصاوير و ... كه از طريق سايت رد و بدل ميشوند بر عهده كاربر فرستنده بوده و انجمن فان فار در قبال اين گونه مسايل هيچ تعهدي در زمينه سالم بودن و ويروسي نبودن آنها و ... ندارد.
ما به شما پيشنهاد ميكنيم حتما پس از دريافت فايلها و ... آنها را قبل از استفاده توسط نرم افزارهايي كه كار ويروس يابي و اسكن فايلها را بر عهده دارند ، چك نماييد.

9. طبق قوانين مالکيت مادي و معنوي نرم افزارهاي داراي حق کپي رايت ، معرفي ، نشر و يا ارسال موضوعات مرتبط با Warez به معناي عام آن (نرم افزارهاي کرک شده) و به هرشکل در انجمن ها ممنوع است.

10. امضاي کاربران بايد مطابق قوانين مطرح شده در مورد امضا باشد - امضاهاي نامناسب بدون اطلاع قبلي حذف مي شوند.

11. بخشهاي عمومي انجمن فان فار به منظور افزايش روحيه دوستي و صميميت بين کاربران ، همچنين بحث و تبادل نظر پيرامون مباحث غير فني و عمومي در نظر گرفته شده است.

12. حق حذف ، انتقال و ... يک نوشته يا تاپيک ، بدون دليل و اطلاع قبلي براي مديران فان فار محفوظ است که البته در صورت تمايل ، مي توانند در آن مورد توضيح يا اخطار دهند.

13. بحث در مورد راه های عبور از فی.لتر، نرم افزارهای فی.لت*رش.کن و v.*.p.*.n و مسایل مرتبط تحت هیچ شرایطی مجاز نیست.

14- در صورتی که کاربری از طریق پیغام خصوصی برای دیگر کاربران ایجاد مزاحمت و یا از طریق پیام خصوصی اقدام به تبلیغ از هر نوع اعم از تبلیغات کالا سایت و ... یا به صورت پیام انبوه از پیام خصوصی استفاده کندمجاز نیست .

15- نوشتن هرگونه پست یا مطلب تبلیغاتی برای سایت یا وبلاگ مجاز نمیباشد . در صورتی که میخواهید سایت و یا وبلاگ خود را تبلیغ کنید با مدیران انجمن تماس بگیرید در صورت تایید میتوانید این کار را اقدام کنید .

16-تبلیغ سایت ها و انجمن ها به دلیل وجود سیستم جدید که میتوان خروجی ها را چک کرد ممنوع میباشد و در صورت مشاهده بدون استثنا کاربر خاطی اخراج خواهد شد

17- در ایجاد بحث و تاپیک ها در عنوان و متن آن باید به زبان پارسی نوشته شده باشد و از نوشتین متن و ... به صورت پارسی- انگلیسی پینگلیش (فینگلیش) خوداری کنید.

امضای کاربر :
اموزش هک www.tarfand-hack.rozblog.com


یکشنبه 06 مرداد 1392 - 14:35
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :